Veelgestelde vragen

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?

Ja, u ontvangt een bevestigings e-mail zodra de betaling is voldaan. Normaliter binnen 1 uur ontvangt u een bevestiging per e-mail. Zodra uw bestelling is verwerkt en verzonden ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail. Indien uw bestelling een pakketzending betreft dan ontvangt u ten slotte ook nog een e-mail met track&trace code, zodra uw pakket zijn eerste inscanmoment bij de logistiek vervoerder heeft gehad.

 

Pakketzending Nederland?

Ja, altijd pakketpost. Schilderijen worden in de meeste gevallen verzekerd verzonden.

 

Wat is de levertijd?

Bestelling worden van maandag t/m vrijdag verwerkt en verzonden, tenminste als deze voorradig zijn. Bij voorradige schilderijen hanteren wij een levertijd van 1 á 2 dagen(maandag t/m zaterdag) binnen Nederland. Tijdens drukke periodes kan de levertijd een enkele dag langer zijn. De levertijd van zendingen buiten Nederland is vaak één dag langer. Net als vele andere winkeliers zijn wij afhankelijk van onze logistiek vervoerders.

Bij maatwerk schilderijen staat bij het betreffende schilderij aangegeven wat de levertijd is, normaliter is dit 4 - 8 weken. Het maatwerk schilderij wordt speciaal in opdracht voor u geschilderd.

 

Wat zijn de verzendkosten?

De bestelling wordt gratis verzonden

 

Op welke wijze kunnen wij in contact komen met de klantenservice van Artello?

U kunt onze klantenservice via het contactformulier contacteren. Wij zullen uw vragen z.s.m. beantwoorden.

 

Wat is het retourtermijn van een bestelling?

Schilderijen die voorradig waren dienen binnen 14 dagen geretourneerd te worden waarbij er een retourmelding dient te worden gedaan bij de klantenservice.

Uitzondering; Een uitzondering hierop zijn de maatwerk schilderijen, deze zijn speciaal in opdracht voor de klant geschilderd en vallen buiten het algemene retourtermijn. Alle maatwerk schilderijen die in opdracht worden geschilderd vallen buiten het algemene retourbeleid en kunnen niet direct geretourneerd worden. Als service bieden wij wel ruiling aan voor een schilderij dat in voorraad is.

 

Zijn er retourkosten?

Ja, de kosten van retour zijn voor de klant. Wel kunnen wij u helpen door het verschaffen van een retourlabel tegen betaling. 

 

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag geretourneerd op mijn rekening?

Zodra wij uw retour hebben ontvangen dan wordt het aankoopbedrag normaliter binnen 10 dagen geretourneerd op het rekeningnummer waarmee ook de bestelling is voltooid. Vanwege drukte kan het altijd voorkomen dat het retourneren van het aankoopbedrag enkele dagen langer duurt. U kunt hier altijd naar vragen bij de klantenservice. 

 

De bestelling die wij hebben ontvangen is incompleet/beschadigt, wat nu?

U dient contact op te nemen met de klantenservice. Dergelijke zaken worden per geval bekeken en in samenspraak met de klant opgelost.